piątek, 2 stycznia 2015

Koniec?, czy jednak początek?

Zauważyłam że nikt ostatnio nie pisze opowiadań :( Owszem baaardzo długo mnie nie było  z powodu popsucia laptopu, ale i tak nikt nie napisał opowiadania widze tylko małą aktywność w chcacie. Naprawdę nie chce zamknąć tego bloga! Uwieżcie mi, naprawde jest mało lisich blogów! I chyba chcecie by ten przetrwał! Każdy dosłownie KAŻDY ma teraz za zadanie napisał chociaż jedno mizerne opowiadania, niech każdy sobie popszegląda czy nikt do nich nienapisał a są 2 opowiadania które od miesiąca niedoczekały się odpowiedzi :( Więc niech każdy z was uwieży i pokocha tego bloga! Niech uratuje go! Jesteście ostatnią nadzieją......


UWAGA! Każdy z was dostał powiadomienie na doggi i sorki za to że mnie tak długo niebyło :( Mam nadzieje że wzruszy was to chodzi odrobinkę i postaracie się pomuc.(Sory jest trochę przesadzisteXd)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lisi Goście